2015. április 3., péntek

♣♣♣22.rész♣♣♣

Sziasztok!
 Rettenetesen sajnálom, amiért nem jöttem időben az új résszel. Igazából fejben már teljesen megvolt,  papírra vetni azonban lusta voltam. Nem fog nekem menni ez az időhöz kötés, mert ha kényszerből írom, akkor hamar elmegy tőle a kedvem is és nem is lesznek jók a részek. Szóval sajnálom, ha nem szombaton teszem közzé, hanem mondjuk kedden, vagy akkor, amikor végre sikerül befejeznem.

A „KÁVÉ” csapat 4 tagból áll: Kyle-ból, Alton-ból, Vonnie-ból és Elroy-ból. Tehát 3 fiúról és egy lányról van szó. Mind huszonévesek, szóval lazák, de a maguk módján mégiscsak elkötelezettek. Egyszer hallottam egy interjújukat, amiben valami ilyesmit nyilatkoztak:

Kiskoromban halt meg a húgom, Vallery és nem sokkal a temetése után, amikor egyedül voltam otthon, megjelent előttem szellemként. Ezt elmondtam a legjobb barátomnak, Elroy-nak és elhatároztuk, hogy ketten megalapítjuk a „KÁVÉ”-t. Kyle és Alton pedig nemsokára szintén a csapat tagjává váltak.

Szóval szegény Valllery nem tudta teljesíteni a küldetését, mert nővérkéje egy szimpla „ Jó, megbocsátok” helyett, üldözni kezdte őt és az összes többi szellemet, tehát minket is.



Hamarosan meg is érkeztek tehát Aimee-ékhez, egy kamionszerű járgánnyal. Eléggé flancosan nézett ki: Az egész tele volt szellemhez hasonló firkálmányokkal és óriási kacskarigós betűkkel a KÁVÉ felirat is felkerült a járműre. A kocsiból hárman léptek ki, aminek nem is tulajdonítottam túl nagy jelentőséget. 

A csapatuk vezetője egyértelműen Vonnie volt, aki rágót csattogtatva indult meg az ajtó felé. Hosszú, lenszőke haja keresztezte sápadt arcát, amin szinte felragyogott tengerkék szeme, amelyből hiányzott egy fény. A vidámság fényét valahogy sehol sem bírtam felfedezni benne. A magas lány határozottan lépkedett az ajtó elé, majd megnyomta a csengőt. Aimee édesanyja nyitott ajtót és leírta a számára szokatlan helyzetet.



Ezt követően pedig Vonnie közölte, hogy rendben, akkor neki is kezdenek a munkának és már hárman kezdték kutatni a házat. Én csak értetlenül néztem le az emeletről. Nem értettem, hogy mégis milyen munkának kezdenek neki és, hogy mi a kezükben az a kameraszerű tárgy, amivel lent már mindent átvizsgáltak.  Váratlanul irányították felém, nem volt időm sehová sem menni. Én csak megdermedten álltam, még pislogni sem mertem, de mindegy volt. Elroy, aki a tárgy mögött állt, felkiáltott:

- Megtaláltam. - A lány ekkor a szemére rakott kontaktlencsének tűnő izét, majd átvizsgálta ő is az emeletet és neki is megállapodott a tekintete rajtam. Kyle felé bólintott, aki pedig egy üveget vett elő, melyben kissé ragadós állagú, kék színű folyadék volt. Átszaladtam Aimee szobájába, de ez teljesen felesleges volt, mert Vonnie, aki időközben szintén feljött a lépcsőn, mindezt látta. A kezében volt a spray alakú üveg is az ujja már rajta is volt a végén, fújásra felkészülve. Ezt pedig meg is tette. Azonban hirtelen valaki megragadta a karom és leugrott velem az emeletről. Nem fájt. Egy csöppet sem. Csodálkozva néztem a mellettem álló srácra, aki segített.

- Helló! Alton vagyok.

- Szia! Én meg Abigail. Te voltál a 4. tag?

- Igen, csak egy kísértet vadászatkor fel kellett másznom a tetőre és leestem. Azóta a szellemek oldalán állok. - mosolyodott el.

- És tudod, mik azok a fura cuccok?

- Persze. Az a kamera különleges, mert belenézve tényleg láthatod a szellemeket. A kontaktlencse pedig szintén ilyen, csak az praktikusabb. Az a spray pedig veszélyes ránk nézve.

- Ajjaj. - nyögtem ki. - És megpróbáltál már beszélni velük, mióta meghaltál?

- Igen, már másnap elmentem a bázisukra, de amint megláttak, engem is le akartak fújni. Azóta inkább nem is próbálkozok.

- És mikor haltál meg?

- Még októberben, 12-én.

- Pont akkor van a szülinapom. És a bocsánatkérésekkel hogy állsz?

- Egész jól. Bár fogalmam sincs, hogy Kyle-ékkal mi lesz, de csak megoldom valahogy.

Még beszélgettem Altonnal és mind ketten teljesen megfeledkeztünk arról, hogy ott vagyunk a nappali kellős közepén. Ezért is nem tudtunk arra felkészülni, hogy Vonnie felbukkanva a semmiből, az arcunkra fújja azt a nagy adag, kék löttyöt…

 
 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése