2015. február 27., péntek

Díjam

Sziasztok! 
Kaptam egy díjat Anne--től az Enjoy every moment című bog írójától. Itt is nagyon nagyon köszöm! :-)
A szabályok: 
• Rakd ki, kitől van!
•Írj magadról 10 dolgot!
• Válaszolj 10 kérdésre!
• Tegyél fel 10 kérdést!
• Küldd tovább 10 embernek!

10 dolog rólam:
1. 12 éves vagyok
2. rengetegszer sírok
3. eléggé magas a hangom és ezt sokszor vissza is hallom
4. Alacsony, fekete szemű és világosbarna hajú vagyok
5. nagyon szeretek énekelni
6. Egyszer szeretnék eljutni Párizsba
7. Van két öcsém
8. A kedvenc színeim a rózsaszín, a lila, a fehér és a kék
9. Szeretem a Hello Kittyt
10..Debrecenben lakom

Válaszaim a 10 kérdésre:
1. Van kedvenc sorozatod? Ha igen, mi? Nem nagyon szoktam nézni sorozatokat, ezért nincs is kedvencem.
2. Mit jelent számodra a blogod? Egy helyet ahová leírhatom a szerzeményemet, hogy mások is el tudják olvasni
3.Mi a horoszkópod? Oroszlán vagyok :-(
4. Van szerencseszámod? Mi az? Van, a 2
5. Kedvenc ételed, italod?  Kedvec ételem a muffin, a kedvenc italom pedig a narancslé
6. Mi az a dolog, ami mindig van nálad? Egy-egy kósza hajgumi biztos minden zsebemben elbújt már
7. Kedvenc idézeted? Kettő van, nem tudok közülük választani: "Ne sírj, mert vége lett! Mosolyogj, mert megtörtént!" "A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, és az olvasó, aki olvassa."
8. Inkább olvasnád mindig a kedvenc könyvedet, vagy inkább olvasnál olyan köteteket, amiket nem szeretsz, de azok közül bármelyiket lehetne? Inkább mindig a kedvenc könyvemet olvasnám :-)
9. Kedvenc elfoglaltságod? Nagyon szeretek olvasni, énekelni, írni, zenét hallgatni, de van, hogy csak a gondolataimba meredek 
10. Ha bármi lehetnél, mit választanál?Levegő. Arra mindenkinek szüksége van és nem fogy el egyhamar.

10 kérdésem:
1.Mióta írsz blogot?
2. Fantasy vagy valódi történet?
3. Mi szeretnél lenni?
4. Mit olvastál legutóljára?
5.  Miért pont ez a blogod címe?
6.  Mi a kedvenc évszakod?
7.  Ha te választhattad volna, mit lenne a neved?
8.Ki a kedvenc színészed/színésznőd?
9. Írj egy-egy jó és rossz tulajdonságot magadról!
 10. Mi az, amit a legszívesebben csinálsz?

10 ember, akinek küldöm:
Most csak ennyit tudok, de még majd kibővítem. 
Az új résszel kapcsolatban pedig: Nem biztos. hogy lesz szombaton, mert én azt tettem közzé már kedden,amit ugye aznap kellett volna. De viszont már belekezdtem az újba, úgyhogy lehet holnapra kész leszek vele és ki tudom rakni. Nagyon köszönöm 4100+ oldalmegjelenítést! :-)
Kitty Charmmy


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése